UPS! Coś poszło nie tak i Twój produkt uległ uszkodzeniu?
Nie martw się! Masz możliwość reklamacji
1
Napisz do nas wiadomość na bok@butikolv.pl z opisem wady oraz wskaż numer zamówienia lub dane, abyśmy mogli zweryfikować zamówienie. W odpowiedzi prześlemy instrukcję reklamacji.
2
Nadaj do nas
przesyłkę z
reklamowanym
towarem
PAMIĘTAJ!
Paczkę wyślij
bezpośrednio na
nasz adres:
Butik OLV
ul. Warszawska 39/1
09-520 Łąck
Przesyłki z
punktów odbioru
nie będą
odbierane!
3
W celu sprawnego procesu reklamacji wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny, podając w nim niezbędne informacje.
4
PAMIĘTAJ!
Towar na
reklamację
odeślij czysty i
suchy oraz w
ogólnym stanie
higienicznym,
który umożliwia
dokonanie
oględzin
produktu.
Zabezpiecz przesyłkę we właściwy sposób, tak aby zwracany towar nie został uszkodzony w transporcie.
Decyzję reklamacyjną prześlemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
Decyzję reklamacyjną prześlemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.